Walami

Benyomások és érzések a világ aktuális rezdüléseivel kapcsolatban

HTML

Világválság, avagy mitől nem 100-as a papírzsebkendő

2008.11.11. 22:15 | Blogerovac | Szólj hozzá!

Belopózott mindenhová a világválság. Legfrissebb példáját akkor láttam, amikor a közelgő télre tekintettel egy 100 db-os papírzsebkendőt céloztam meg egy bevásárlóhely polcán. De még a levegőben megállt a kezem. Gyanúsan rövid volt a csomag. Valahogy az emlékeimben egy kicsit testesebb képem volt róla. Rögtön meg is vizsgáltam a csomagolást, ennél a márkánál általában a bal alsó sarokba szokták írni, hogy 100-as, már ami a mennyiséget illeti. De ez nyomtalanul eltűnt. Elvitték az UFO-k. Vagy inkább a válság? Forgattam, nézegettem a kissé összement csomagolást, hogy igazolást nyerjek a megérzésemnek. És igen, megtaláltam jól eldugva, miszerint 90 darabból áll már csak a "100-as pzs." csomag. De cserében csak kicsit drágább, mint a 100-as volt.

Persze régi trükk ez, amit ismerhetünk a 200 g-ról indult, majd mára 125 grammig fogyott joghurtok esetében, valamint az egyre kisebb, de árban nem rohamosan dráguló csokoládék okán is, amikből mára az XL-es kiszerelés nem éri el a pár évvel ezelőtti normál méretét.

Hiába, valahogy ellensúlyozni kell a világegyetem tágulását :)

Ha tudsz hasonló "fogyókúrás" termékről, akkor írd meg hozzászólásban! Köszönöm!

Címkék: papírzsebkendő világválság

A bejegyzés trackback címe:

https://walami.blog.hu/api/trackback/id/tr10764307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása