vannak divatos szavak / kifejezések, amik a marketing-gépezetek fegyvertárát erősítik. Az egyik ilyen a "bio". A minap vásárolt banánon szerepelt, hogy "bio". Na mondom, ez már valami, nyilván elefántok az orrmányukkal locsoltál a bio-tóból származó bio-vízzel :) Még a végén azt is megérjük, hogy ki lesz írva a piacon a kilóra mért almára, hogy "minimum 50% gyümölcstartalom" :)
A másik nagy kedvencem a "családi kiszerelés". Ennek láttam ma csodálatos példáját. Márkát nem írok, mert nem ez a lényeg, de az egyik kamillás-mézes illatú tusfürdőt néztük, hogy 658 Ft helyett 489 Ft a 750 ml-es kiszerelés. Ez egy jó ajánlat, hiszen általában a 400 ml kerül ennyibe, vagy többe. Egy polccal arrébb ebből a kamillás-mézesből, szintén 750 ml-es kiszerelésben, teljesen ugyanolyan flakonban ugyanez a tusfürdő. Két apró eltérés volt. Egyik, hogy pluszban rá volt írva pirossal, hogy "családi kiszerelés" (emlékszünk, a másik is pont ugyanígy 750 ml volt?!). A másik különbség, hogy az engedményes 489 Ft, és az eredeti 658 Ft helyett ez 829 Ft-ba kerül.
Hiába, a család az drága dolog :) Meg, ha többnek veszik, biztos tudnak érte többet is fizetni, nem? :)